İDPM

Xidmətlərimiz / Aşağı ətraf venalarının varikoz xəstəliyi

Varikozun evdə və işdə profilaktikas

Varikozun evdə və işdə profilaktikası
Əlbətdə ki, digər xəstəliklər kimi, varikozun əmələ gəlməsinin qarşısını almaq, sonradan onu müalicə etməkdən daha asandır.
Varikozun profilaktikası üçün bir sıra vacib məsləhətlərimizi qeyd etmək istəyirik.
Evdə.
- yemək hazırlanması üzrə işlərin əsas hissəsini (məsələn, tərəvəzlərin təmizlənməsi, doğranması və s.) oturaq vəziyyətdə ayaqlarınızı uzadılmış şəkildə kiçik skamya üzərinə qoymaqla icra etməyə çalışın;
- gün ərzində bir neçə dəfə olmaqla, uzadılmış səkildə olan ayaqlarınızın altına balış və ya mütəkkə qoymaqla istirahət edin;
- çarpayının ayqlar uzadılan hissəsini qaldırın: döşəyin altına kiçik yastıq və ya bir neçə qat bükülmüş şəkildə olan ədyal yerləşdirin və ya çarpyının özünün ayaqlar olan tərəfdəki ayaqlarının altına hündürlüyü 5-6 sm olan kiçik dirəklər yerləşdirin;
- əgər sizdə varikoza meyllilik varsa və ya o, inkişaf etməyə başlamışdırsa, isti vannalardan, hamamdan və saunadan istifadə etməyi yadınızdan çıxarın;
- ayaqlar üçün gündəlik kontrast duş qəbul edilməsi – varikozdan qorunmağın effektiv üsullarından biridir. Ayaqlarınızın üzərinə 10-15 dəqiqə ərzində ayaq barmaqlarından bud-çanaq oynağına doğru olmaqla növbə ilə gah isti, gah da soyuq su tökün (su axını çox da güclü olmamalıdır);
- artıq çəkidən xilas olun;
- ağır əşyalar qaldırmayın: mağazalardan aldığınız məhsulları kiçik təkərləri olan çantalarla daşıyın və ya onların evə gətirilməsinə sifariş verin;
- dar və sıx paltar, sıx ayaqqabı, rezini dar olan qolf və corab geyinməyin. Bu zaman ayaqlarda olan venalar sıxıldığı üçün qanın hərəkət etməsi pozulur. Daban hissəsinin hündürlüyü 5 sm-dən hündür olan ayaqqabı geyinməyin;
- venoz qan dövranını yaxşılaşdırmaq üçün müntəzəm olaraq xüsusi bədən tərbiyəsi hərəkətləri edin;
İşdə:
- heç zaman, bir ayağınızı digərinin üzərinə qoymaqla əyləşmək olmaz – bu, venoz qan axınını çətinləşdirir;
- yazı və ya kompüter stolunuzun altında, məktəb partalarında olduğu kimi, ayaqların qoyulması üçün taxta dirək olmalıdır. Əgər o yoxdursa, ayaqların altına hündür olmayan kiçik skamya qoymaq olar
- oturarkən ayaqlarınızın şişməsinə imkan verməyin. Onları tez-tez hərəkət etditin: “oynadın”, “əsdirin”, maksimal şəkildə uzadın, yanlara hərəkət etdirin, dizlərinizi büküb-açın, ayaq pəncələrinizi hər dəfə 15-20 sayda olmaqla, saat istiqamətində və əksinə fırlayın;
- hər 30 dəqiqədən sonra stuldan qalxaraq otaqda bir qədər gəzin, ayqlarınız üçün bəzi hərəkətləri icra edin;
- bəzi filmlərdə gördüyümüz, amerikanlılara xas olan, ayqlarını stolun üzərinə qomaq adəti, xeyli dərəcədə “ədəbsiz” olsa da, aşağı ətraf venaları üçün olduqca faydalı hesab olunur. Ədəb qaydalarına riayət etməklə, imkan olduqca bu üsuldan da tez-tez istifadə edin!!скачать dle 11.1смотреть фильмы бесплатно